Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

H&M. Μαθήματα διαφήμισης, Μέρος Πρώτο.



Πρέπει να το παραδεχθείτε κυρίες μου, ότι αυτή η εταιρία μας έχει αφήσει τελευταία με το στόμα ανοιχτό, όσον αφορά τα πρόσωπα που προωθούν τις καμπάνιες της.


Ποιος είπε ότι μόνο η Chanel και ο Dior, έχουν δικαίωμα στην ακριβή διαφήμιση. Κατά καιρούς, έχουμε δει ότι η H&M, έχει κάνει συμφωνίες με μεγάλους σχεδιαστές ρούχων. 

Η H&M έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα όπως Marni (2012), Versace (2011) και Lanvin (2010). Παλιότερα κατάφεραν να κλείσουν “deal” με: 


1.       τον Karl Lagerfeld ( 2004 - τον γνωστό κύριο με το μαύρο κοστούμι, τα μαύρα γυαλιά και την αλογοουρά που κάνει θαύματα επί του παρόντος στην Chanel)

2.       τη Stella MacCartney ( 2005 - τη Βρετανή σχεδιάστρια και κόρη του γνωστού σκαθαριού)

3.       τους Victor and Rolf ( 2006 - τους avant-garde Ολλανδούς)

4.        τον Roberto Cavalli ( 2007 - τον Ιταλό σχεδιαστή που θυμίζει νονό της νύχτας)

5.       τον Jimmy Choo ( 2009 - τον οποίο αποθέωσε για τα παπούτσια του η Carrie στο Sex and the City)

6.       μην ξεχνάτε και τους Beckam, Madonna, Kylie Minogue που έβγαλαν δικές τους collection.

Αλλά δεν είναι μόνο οι σχεδιαστές που έβαλαν ένα χεράκι, για να πάρουν και οι «κοινές θνητές» κανένα ρουχαλάκι από τα χεράκια τους. Επιστράτευσαν και  πολύ γνωστά πρόσωπα για να φιγουράρουν στις αφίσες τους κάθε χρονιά. 

Από τα πιο γνωστά ονόματα είναι η Lana del Rey (η καμπάνια δεν βγήκε ακόμη), η Kate Moss (που είχε και την περιπέτεια της κοκαΐνης και την παράτησαν) και η Anna Dello Rousο ( Εκδότρια της Vogue στην Ιαπωνία, μόλις κυκλοφόρησε).

Άρα δεν χρειάζεται το budget του ρούχου να ανεβαίνει στον «θεό» επειδή η διαφήμισή του κόστισε πολύ. Το αποδεικνύουν άλλωστε οι κύριοι Hennes & Mauritz (H&M).









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου