Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Αχ, Elie φωτιές που μας άναψες.

Τρέξτε και πλακώστε ό, τι βρείτε σε καναρινί, πράσινο και βαθύ μπλε στις εκπτώσεις. Θα με θυμηθείτε σας λέω. Αυτός ο καταπληκτικός Λιβανέζος ονόματι Elie Saab (την αμαρτία μου θα την πω, μέχρι πρότινος νόμιζα ότι ήταν γυναίκα) έχει βαλθεί να μας τυφλώσει στο χρώμα εφέτο (που θα ’λεγε και η γιαγιά μου).  

Όπως θα δείτε και με τα ματάκια σας, έγραψε πάλι ο καλλιτέχνης. Έχουν κάτι με το πολύ ύφασμα αυτοί οι Ανατολίτες βρε παιδί μου. Είναι σα να ζω κάτι από χίλιες και μια νύχτες ολούθε. Δεν το φοβούνται το τόπι. Όχι σαν τους δικούς μας, που κάνουν τσιγγουνιές. Βλέπεις τα μακριά, αέρινα φορέματα που σε συνεπαίρνουν. Είναι τόσο ανάλαφρα που είναι λες και δεν είναι αληθινά αλλά σκίτσο από manga

Εγώ πάντως, κρίση ξε-κρίση, μπορεί να μην έχω να φάω, αλλά πρόλαβα και καβάτζωσα ένα απλό φορεματάκι σε πράσινο. Μη βαράς καλέ, δεν είναι designer, είπαμε δεν έχουμε να φάμε, factory-made είναι. Έτσι για να λέω ότι είμαι κι εγώ ενημερωμένη.
 




1 σχόλιο:

  1. Είναι υπέροχες όλες του οι δημιουργίες...!!! (παρεπιπτόντως και εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό γυναίκα πίστευα ότι είναι ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή