Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Sweet men are made of this.


Λοιπόν κυρίες μου, πρέπει να το παραδεχθείτε. Τον αγαπάτε γιατί είναι γλυκός, τρυφερός, έχει χιούμορ, σας φροντίζει, σας κάνει αγκαλίτσες… Μήπως όμως δεν είναι μόνο αυτά που σας κρατάνε δίπλα του; Όταν τον πρωτοείδατε είπατε τι τρυφερός που είναι; Μήπως είδατε και τα ρουχαλάκια, τα παπουτσάκια, το αυτοκίνητο, το σπίτι; Δεν θέλω να γίνω πεζή, δεν θέλω να μου παρεξηγηθείτε, αλλά παραδεχθείτε το. Η εμφάνιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στη ζωή μας. 

«Το ράσο δεν κάνει τον παπά» λέει ο λαός μας. «Εμένα μου λες;» λέω εγώ. Ένα ράσο περιποιημένο και trendy κάνει τους «πιστούς» να σε δουν με άλλο μάτι. Ξέρω, θα πείτε δεν είναι όμως αυτά αρκετά για να κάνουν έναν άνθρωπο να μένει μαζί σου και να σ’ αγαπάει. Εδώ, πάω πάσο. Δεν είπα ότι είναι μόνο αυτά, αλλά πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να ντρεπόμαστε να παραδεχθούμε ότι μετράει όλο το πακέτο. Γιατί να είναι ντροπή να πεις ότι μετράει και η εμφάνιση, και όλος ο τρόπος ζωής, βρε αδερφέ. 

Έχω βαρεθεί να ακούω να λένε «Με τράβηξε το χιούμορ του». Πως σε τράβηξε ακριβώς το χιούμορ του; Αυτό ήρθε μετά. Δηλαδή αν έβρισκες έναν άστεγο στο δρόμο, πιάνατε κουβέντα και έβλεπες ότι έχει χιούμορ, θα τον ερωτευόσουν; 


Γι’ αυτό λοιπόν, βγάλτε το από μέσα σας. Πείτε το καθαρά. Ε, ναι λοιπόν, μου άρεσε και το παπούτσι Prada, το αυτοκίνητο κλπ. κλπ. Δύσκολες εποχές για να παραδέχεσαι ότι έχουν σημασία τα υλικά αγαθά που μας κάνουν να “fit in”, αλλά έτσι είναι.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου